Ο Νο 1 λόγος για τον οποίο δεν έχετε αυτό που θέλετε

Ο Νο 1 λόγος για τον οποίο δεν έχεις αυτό που θέλεις

Ο Νο 1 λόγος για τον οποίο δεν έχεις αυτό που θέλεις. Πριν από 10 ημέρες, λίγοι φίλοι και εγώ πήραμε ένα τρένο νωρίς, στις 6 π.μ., από το σιδηροδρομικό σταθμό Κεντρικός του Σίδνεϊ προς την Κατούμπα στο Blue Maintains.

Ήμασταν όλοι τόσο ενθουσιασμένοι που πηγαίναμε σε μια μονοήμερη αποστολή παρακολούθησης στην καρδιά του Blue Maintains.

Δεν ήξερα ότι επρόκειτο να συμβεί ένα σοβαρό ατύχημα που δεν το περιμέναμε ποτέ.

Φτάσαμε στο σταθμό Κατούμπα και πήραμε το δρόμο για το διάσημο ορόσημο των Τριών Αδελφών. Ήταν 20 λεπτά με τα πόδια από το σταθμό κατά μήκος του μονοπατιού. Ήταν η προθέρμανση μας πριν φτάσουμε στο μονοπάτι.

Μόλις φτάσαμε σταματήσαμε στο τοπικό καφέ για να απολαύσουμε έναν ωραίο ζεστό καφέ και κρουασάν, εξετάσαμε τον χάρτη μας, ετοιμάσαμε τις βαλίτσες μας με ασφάλεια και κατεβήκαμε τη γιγάντια σκάλα. Είμαι σίγουρος ότι ήταν πάνω από 1.000 σκαλοπάτια.

Φτάσαμε στο κάτω μέρος της σκάλας με «πόδια ζελέ», απολαμβάνοντας τους ήχους των πουλιών και τον βροντερό θόρυβο των τζιτζικιών. Το μουχλιασμένο άρωμα του υγρού χαμόκλαδου του διατηρούμενου δαπέδου. Οι ακτίνες του ηλιακού φωτός εκτοξεύονται ανάμεσα στα δέντρα και προσγειώνονται σε μια σειρά από υποθάμνους και βράχους.

Αναπνέοντας σωματικά και ψυχικά αυτό το γραφικό σκηνικό. Λήψη νοητικών στιγμιότυπων για να θυμηθώ αργότερα όταν φτάσω στο σπίτι ή ανάμεσα σε πελάτες στο γραφείο.

Ώρα να κινηθείτε. Περπατήσαμε κατά μήκος του πυθμένα της κοιλάδας για περίπου 90 λεπτά πριν ξεκινήσουμε την απότομη ανάβαση μας στην κορυφή του βουνού και κάτω από την άλλη πλευρά.

Το μονοπάτι που ακολουθούσαμε θα κυμαινόταν από ένα μονοπάτι για σκύλους, το δείπνο στενό, στο άνοιγμα, ώστε 2 ή 3 από εμάς να μπορούμε να περπατάμε ώμο με ώμο.

Καθώς πλησιάζαμε στην κορυφή το μονοπάτι γινόταν όλο και πιο στενό. Υπήρχε επίσης μια απότομη πτώση στο κάτω μέρος αν φύγατε από το μονοπάτι.

Παρατηρήσαμε μια άλλη ομάδα ανθρώπων να έρχεται προς το μέρος μας, οπότε καταθέσαμε σε μια μόνο γραμμή χωρίς να έχει απομείνει πολύ μονοπάτι για να στριμώξει το άλλο μέρος.

Ο Νο 1 λόγος για τον οποίο δεν έχεις αυτό που θέλεις

Περνούσαμε μια χαρά, μέχρι που ο διπλανός μου γύρισε για να μιλήσει στον φίλο του πίσω του και το σακίδιο του με ώθησε, έχασα τα πόδια μου και πριν το καταλάβω, κυλούσα στην άκρη του γκρεμού, μαζεύοντας ταχύτητα και δεν μπορούσα να σταματήσω τον εαυτό μου.

Τρυπώντας σε βράχους και δέντρα, προσπάθησα να πιάσω κάτι για να σταματήσω την ορμή της συγκέντρωσης. Ο χρόνος φαινόταν να επιβραδύνεται (σαν αργή κίνηση) καθώς η ζωή μου περνούσε μπροστά από τα μάτια μου.

Τότε ξαφνικά….

Ξύπνησα στο κρεβάτι μου, με το φυσικό μου σώμα να αντιδρά σε αυτό που μόλις συνέβη στη φαντασία μου…

Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα, μου κόπηκε η ανάσα, ίδρωνα και το σώμα μου 100% πίστευε ότι βίωνε αυτό που μόλις του είχε παραδώσει η φαντασία μου.

Αυτός είναι ο Νο 1 λόγος για τον οποίο δεν έχετε αυτό που θέλετε.

Το σώμα μας δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ αυτού που φανταζόμαστε (αυτό που σκεφτόμαστε και απεικονίζουμε όλη την ημέρα) και αυτού που πραγματικά συμβαίνει στην πραγματικότητα, το περιβάλλον.

Είμαι σίγουρος ότι το έχετε φανταστεί στον ύπνο σας και το σώμα σας αντέδρασε σαν να συνέβαινε στην πραγματικότητα.

Η πρόκληση είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς φανταζόμαστε όλα τα σενάρια και τα πράγματα που δεν θέλουμε και τα βιώνουμε στο σώμα μας ξανά και ξανά.

Συνεχίζουμε να παίζουμε αρνητικά γεγονότα του παρελθόντος στη φαντασία μας και ξαναζούμε τα ίδια συναισθήματα ξανά και ξανά στο σώμα μας.

Έτσι το παρελθόν γίνεται παρόν και μέλλον.

Η λύση

Η λύση είναι να θυμάστε το μέλλον σας.

Εσυ τι θελεις?

Γνωρίστε ξεκάθαρα τι θέλετε για την επαγγελματική και την προσωπική σας ζωή. Στο δικό μου Executive Coaching Sesionsμια ερώτηση που πρέπει να κάνω συνεχώς είναι, τι θέλετε;

Είμαστε τόσο προγραμματισμένοι να σκεφτόμαστε το παρελθόν (είναι ένας δυνατός ψυχολογικός μυς) και τι σκεφτόμαστε για το οποίο νιώθουμε και βιώνουμε στη ζωή μας.

Πρέπει να χτίσουμε τον ψυχολογικό μυ του να θυμόμαστε το μέλλον και να κλίνουμε προς αυτό με τις σκέψεις και τα λόγια μας.

Πρέπει να κάνουμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το πού πάμε, όχι για το πού βρεθήκαμε.

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια προοδευτική διαδικασία σκέψης και λεξιλόγιο που να κοιτάζει προς τα εμπρός, και να κλίνετε σε αυτό που θέλετε να δημιουργήσετε στην επαγγελματική και προσωπική σας ζωή, τότε ελάτε μαζί μου για ένα ΔΩΡΕΑΝ Συνεδρία Στρατηγικής.

Μάθετε πώς να δημιουργείτε τη ζωή που θέλετε παίρνοντας τον συνειδητό έλεγχο της ζωής σας ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΣΚΕΨΕΙΣκαι ΛΟΓΙΑ σε σκόπιμη δημιουργία.

Κάντε κλικ εδώ για ένα ΔΩΡΕΑΝ Συνεδρία Στρατηγικής.

Ο Paul Simos είναι ένας ολοκληρωμένος Executive Life Coach, Health Coach & Certified Trainer.
Έχει μια θεμελιώδη πεποίθηση για τους πελάτες του που πλαισιώνει τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται, δηλαδή έχουν ήδη όλα όσα χρειάζονται για να πετύχουν. Ο ρόλος του ως προπονητής είναι να διεγείρει και να προκαλεί τους πελάτες του να ξεκλειδώσουν τις επιτυχημένες πεποιθήσεις, τις δεξιότητες και τα πρότυπα συμπεριφοράς τους.

Δωρεάν εκπαίδευση Masterclass, Πώς να έχετε περισσότερα επιτυχημένα αποτελέσματα στις επαγγελματικές και προσωπικές σας σχέσεις… Λέγοντας «ΟΧΙ» (Ο σωστός τρόπος)…