5 δολοφονικά αξιοθέατα που κατάφερα να χάσω ενώ ταξιδεύω

Κατά τη διάρκεια των 13 χρόνων που ταξιδεύω, έχω ταλαντευτεί από το ένα άκρο του φάσματος του ταξιδιωτικού σχεδιασμού στο άλλο. Έχω σχεδιάσει σχολαστικά ταξίδια στο σημείο όπου κάθε κατάλυμα και κάθε απαιτούμενη διαδρομή με το τρένο είχε κλείσει μήνες πριν από την άφιξή μου (π.χ. Ιταλία 2007). αλλά από την άλλη πλευρά, έκανα επίσης κράτηση πτήσεων την τελευταία στιγμή και έχω πετάξει σε μια νέα χώρα χωρίς κυριολεκτικά τίποτα προγραμματισμένο (π.χ. Ινδονησία 2015).

Κυρίως πέφτω κάπου ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα όταν ταξιδεύω, αποφασισμένος να βρω την καλύτερη ισορροπία μεταξύ προγραμματισμού και αυθορμητισμού. Ωστόσο, ακόμα δεν νιώθω ότι βρήκα αυτό το γλυκό σημείο. Θέλω να σχεδιάσω αρκετά το ταξίδι μου, ώστε να μην χάνω πολύτιμο χρόνο κατά την άφιξή μου προσπαθώντας να καταλάβω τα πάντα, αλλά όχι τόσο ώστε να μην μπορώ να είμαι ευέλικτος και να ακολουθήσω το συναίσθημά μου αν μια μέρα ξυπνήσω και αποφασίσω πραγματικά θέλω να κάνω κάτι εντελώς αυθόρμητο.

Πώς εξισορροπείτε τον προγραμματισμό και τον αυθορμητισμό όταν εσείς ταξίδι? Χρειάζομαι όλες τις συμβουλές που μπορώ να συγκεντρώσω!

περιήγηση με ελικόπτερο Kauai

Ένα πράγμα που έμαθα είναι εξαιρετικά χρήσιμο είναι να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερη έρευνα πριν το ταξίδι σας. Ενημερωθείτε πλήρως για το ποιες είναι οι επιλογές σας στον προορισμό σας και, στη συνέχεια, αποφασίστε τι να κάνετε μόλις βρεθείτε εκεί. Με αυτόν τον τρόπο έχετε σχεδιάσει οτιδήποτε είναι απαραίτητο για εσάς, ενώ αφήνετε περιθώριο για να πάρετε ΚΑΛΕΣ αυθόρμητες αποφάσεις.

Έχω χάσει τόσα πολλά καλά πράγματα ενώ ταξίδευα απλώς και μόνο επειδή δεν είχα κάνει αρκετή έρευνα για να το μάθω. Εδώ είναι 5 αξιοσημείωτες στιγμές που πραγματικά το έσκασα και κατάφερα να χάσω μερικά δολοφονικά αξιοθέατα και απόψεις στα ταξίδια μου:

Η Sagrada Familia στη Βαρκελώνη

Το 2011, χάιδεψα τον εαυτό μου στην πλάτη επειδή έβγαλα ναύλο λάθους 200 $ από τη Νέα Υόρκη στην Ισπανία. Έπειτα το έσκασα διαπράττοντας το κλασικό αμάρτημα να στριμώξω πολύ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν θυμάμαι πολλά από εκείνο το ταξίδι με ανεμοστρόβιλο (για να είμαστε δίκαιοι, μπορεί να φταίει εν μέρει και το κρασί των $2). Μα εγώ κάνω Θυμηθείτε ότι έκανα ένα beeline για τη La Sagrada Familia την πρώτη μου μέρα στη Βαρκελώνη, κοίταξα στην περίεργη γραμμή έξω από την πόρτα για να μπω μέσα και αποφάσισα να επιστρέψω μια άλλη μέρα όταν είχε λιγότερο κόσμο.

ιερή οικογένεια της Βαρκελώνης

Φωτογραφία: Gary Ullah via Flickr Creative Commons.

Σταμάτησα από το πρώτο πράγμα την τελευταία μου μέρα στην πόλη και προς πλήρη έκπληξή μου, ήταν ΚΛΕΙΣΤΟ. Οοοοοοοοοοο! Γιατί δεν σκέφτηκα να ελέγξω τις ώρες λειτουργίας εκ των προτέρων; Ανυπομονούσα να δω την ιδιόμορφη αρχιτεκτονική μέσα στη La Sagrada Familia και επειδή δεν έθεσα προτεραιότητα, έχασα. Τέτοιο μπαμ!

Πήρα το μάθημα μου: Μην περιμένετε μέχρι το τέλος του ταξιδιού σας για να ελέγξετε τα πράγματα που πρέπει να δείτε και που πρέπει να κάνετε.

Wineglass Bay από το όρος Άμος

Εγώ γνώριζε Έπρεπε να δω το Wineglass Bay στο οδικό ταξίδι μου στην Τασμανία και σε αντίθεση με τη γκάφα μου στη Βαρκελώνη, το πέτυχα μέσα στις πρώτες 24 ώρες στο νησί. Πήγαινε Lindsay!

Wineglass Bay Tasmania

Η θέα που είχα από το Wineglass Bay Lookout.

Αυτό που δεν ήξερα, ωστόσο, ήταν ότι η καλύτερη θέα στον κόλπο Wineglass είναι από την κορυφή του όρους Amos, όχι από το τυπικό Wineglass Bay Lookout. Μετά βίας μπορούσαμε να διακρίνουμε τις άλλες υδάτινες μάζες γύρω από την παραλία Wineglass Bay από την επιφυλακή, και θυμάμαι ότι σκέφτηκα ότι δεν έμοιαζε *πολύ* με τις φωτογραφίες που είχα δει από την ίδια σκηνή.

Ναι, αυτό θα ήταν επειδή δεν είχα ερευνήσει αρκετά διεξοδικά την Τασμανία για να μάθω για την 3ωρη πεζοπορία με επιστροφή στο όρος Amos που ανταμείβει με Αυτό θέα:

Κόλπος κρασιού από το mt amos

Θέα από το όρος Άμος. Φωτογραφία: Vern via Flickr Creative Commons.

Πήρα το μάθημα μου: Κάντε πιο ενδελεχή έρευνα πριν το ταξίδι σας και μάθετε πού ακριβώς να πάτε για να έχετε τις καλύτερες απόψεις και φωτογραφίες.

Ροζ λίμνη κοντά στο Esperance

Το επικό οδικό ταξίδι από τη Μελβούρνη στο Περθ που έκανα πριν από δύο χρόνια εξακολουθεί να παραμένει ως το λιγότερο προγραμματισμένο οδικό ταξίδι που έχω κάνει ποτέ – αν και προς άμυνά μου, στην πραγματικότητα απλώς έβαλα ετικέτα μαζί με μια άλλη ομάδα και δεν ήθελα να τα βάλω τα μη σχέδιά τους φορώντας το αρχοντικό μου παντελόνι και απαιτώντας να σταματήσουμε εδώ, εδώ και εδώ.

Ωστόσο, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν τους έλεγα ότι υπήρχε μια λαμπερή ροζ λίμνη λίγα μόλις λεπτά έξω από την Esperance, μια πόλη που περάσαμε καθ‘ οδόν προς το Εθνικό Πάρκο Cape Le Grand (το οποίο παρεμπιπτόντως ήταν ανά το αίτημά μου slash puppy dog ​​eyes), θα ήταν πολύ χαρούμενοι να σταματήσουν για να το ελέγξουν.

ροζ λίμνη esperance

Δικαιώματα φωτογραφίας: australia.com.

Το χειρότερο μέρος είναι ότι στην πραγματικότητα είχα κάποια ιδέα ότι μια ροζ λίμνη βρίσκεται κάπου σε αυτή τη γενική περιοχή, αλλά είχα στο μυαλό μου ότι ήταν πολύ πιο μακριά για κάποιο λόγο. Γιατί δεν μπήκα στον κόπο να ελέγξω; Ήταν κυριολεκτικά ΕΚΕΙ και δεν είχα ιδέα.

Πήρα το μάθημα μου: Μην είστε τεμπέλης ταξιδιώτης ή ταξιδιώτης! Πηγαίνετε με το ένστικτό σας και ελέγξτε ξανά τα στοιχεία του ταξιδιού σας όταν δεν είστε σίγουροι.

Το μετρό στο Εθνικό Πάρκο Zion

Οι προαναφερθείσες ταξιδιωτικές γκάφες ήταν μεγάλες κακοτοπιές, αλλά καμία δεν τσίμπησε όπως αυτή.

Είναι ένα πράγμα που χάνετε τα ωραία πράγματα επειδή ήσασταν τεμπέλης με την έρευνα του ταξιδιού σας. Είναι άλλο πράγμα εντελώς να χάνεις κάτι αφού καταβάλεις μια γελοία προσπάθεια και χρόνο για να το δεις.

Στη θλιβερή ιστορία Lindsay vs Zion, ανακάλυψα μερικές εκπληκτικές φωτογραφίες στο Flickr αυτής της μαγικής όψης ρωγμής βράχου στο Εθνικό Πάρκο Zion και ήμουν απόλυτα προσηλωμένος στο να φτάσω σε αυτό ακριβώς το σημείο. Παραλείψαμε τη δημοφιλή πεζοπορία Angel’s Landing και εξασφαλίσαμε άδειες για πεζοπορία στο Μετρό.

Πεζοπορία στο μετρό στη Σιών

Φωτογραφία: Robert Shea via Flickr Creative Commons.

Έχω παρατηρήσει ότι έχω αυτή την τάση να σχεδιάζω εκδρομές με επίπονες λεπτομέρειες μέχρι το σημείο της άφιξης, οπότε κατά κάποιο τρόπο πιστεύω ότι τα επόμενα βήματα θα είναι προφανή για μένα – σαν να υπάρχει μια πινακίδα που θα με δείχνει προς το καλύτερο θέα ή μονοπάτι. Λοιπόν, φυσικά, σκέφτηκα ότι θα περπατούσα για μερικές ώρες στην καυτή ζέστη μέσα από έναν αδύνατο θάμνο και θα έφτανα ως δια μαγείας στο Μετρό.

Μόνο που φτάσαμε στο υποτιθέμενο τέλος του μονοπατιού και αυτό που είδαμε δεν ευθυγραμμίστηκε αρκετά με τις φωτογραφίες που είχα αναβλύζει.

Πεζοπορία στο φαράγγι της Σιών

Το μονοπάτι φαινόταν να τελειώνει εδώ, στο σημείο των περισσότερων νερών και ενός πλήθους ολισθηρών βράχων. Δυναμικά δυσαρεστημένοι, γυρίσαμε και επιστρέψαμε έξω, λίγο μπερδεμένοι ως προς το πώς καταφέραμε να χάσουμε το αποκορύφωμα.

Πρόσθετη έρευνα μετά το γεγονός φαίνεται να δείχνει ότι αν είχαμε περπατήσει μέσα στο νερό και διακινδυνεύαμε να περπατήσουμε σε αυτόν τον γλιστερό βράχο, θα είχαμε γυρίσει τη γωνία και θα χτυπούσαμε αμέσως μέσα σε αυτήν. :: άφθονο πρόσωπο-παλάμες ::

Πήρα το μάθημα μου: Η έρευνα όλων των logistics είναι εξαιρετική, αλλά μην ξεχάσετε να εξετάσετε τις λεπτομέρειες του τι πρέπει να κάνετε κατά την άφιξη.

Kirkjufell & Kirkjufellsfoss στην Ισλανδία

Το θέμα με την Ισλανδία είναι ότι, παρόλο που είναι πολύ μικροσκοπική, έχει ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ φυσικά αξιοθέατα που ανεξάρτητα από το πόσο καλά ερευνήσετε το ταξίδι σας στην Ισλανδία, θα καταφέρετε να φτάσετε μόνο σε ένα μικρό κλάσμα από αυτά. Έτσι, δεν αισθάνομαι τόσο απαίσια που χάνω μερικά από τα φανταστικά τοπία της Ισλανδίας.

Στοιβάσαμε πολλά καταπληκτικά αξιοθέατα και εμπειρίες στις δύο εβδομάδες μας εκεί, αλλά το πράγμα που εγώ Πραγματικά Η λύπη που λείπει είναι το υπέροχο Kirkjufellsfoss. Δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να βγούμε στη χερσόνησο Snæfellsness, αλλά αν είχαμε, θα είχαμε ρίξει τα μάτια σε αυτόν τον εκπληκτικό καταρράκτη δίπλα στο τέλεια τριγωνικού σχήματος βουνό Kirkjufell. Μοιάζει με όνειρο φωτογράφου!

ο καλύτερος καταρράκτης στην Ισλανδία

Φωτογραφία: Alan Paone μακριά Flickr Creative Commons (επιμέλεια από εμένα).

Δεν είμαι καν σίγουρος πώς θα μπορούσα να είχα αποτρέψει αυτό το επικό χάσιμο, γιατί πιστέψτε με όταν λέω ότι ερεύνησα τον βεζήσο από το ταξίδι μου στην Ισλανδία. Έφτασα μάλιστα στο σημείο να δημιουργήσω έναν πίνακα Pinterest εμπνευσμένος από την Ισλανδία (και εσείς ξέρω Το homegirl δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το Pinterest, όπως, ποτέ). Σε αντίθεση με τις άλλες αποτυχίες που ανέφερα, νιώθω ότι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα και αυτό δεν ήταν στα χαρτιά για εμάς.

Πήρα το μάθημα μου: Μερικές φορές, ανεξάρτητα από το πόση έρευνα κάνετε, μπορείτε ακόμα να καταφέρετε να χάσετε μερικά εκπληκτικά αξιοθέατα.

Ποια επικά αξιοθέατα έχετε χάσει ταξιδεύοντας;

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΤΙΣΤΥΧΕΣ ΜΟΥ; ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 14 πράγματα που έκανα λάθος στην Ασία // 5 μαθήματα που έχω μάθει από λάθη ταξιδιού που έχω κάνει // Τουλάχιστον 10 πράγματα που πήγαν στραβά στην Java